Proiektua DN-CAS praktikan jartzean datza, hau da, bateria neuropsikologiko bat, eta, horri esker, hipotesi diagnostikoak egin ditzakegu, aplikatzen den uneko prozesu kognitiboei zein emozionalei dagokienez.
PASS teorian (Das-Naglieri 2005) oinarritzen da; teoria horren arabera, ikaskuntzetan lau prozesu kognitibok esku hartzen dute: plangintza, arreta, aldiberekoa eta sekuentziala, betiere prozesu emozionalen baldintzapean.
Emaitzen adierazleak
- Gure ikasleek errendimendu txikia dutenean edo ikasteko zailtasunak dituztenean, azalpen neurologikoa edo emozionala edo biak eman ditzakegu.
- Ikasleek jarrera hobea dute ikasgelako eguneroko zereginen aurrean.
- Ikasleak hobetu jabetzen dira eta hobeto kudeatzen dute sentitzen dutena.
- Familiekiko lotura emozionala estutu egiten da (elkarrizketen bitartez ebaluatzen da).
- Irakasleek beren emozioak kudeatzen dituzte ikasgelan lantzen ez dituzten egoeren aurrean, eta ikasleei laguntzen diete, amigdalak bultzatuta, egoera horietaz jabetzen.
RESPONSABLE DEL PROYECTO
Nombre y apellidos
Miren Josune Letamendi (Mariola)
Cargo
Aholkularia
Emaila
Vitoria / Gasteiz
Inmaculada Concepción Ikastetxea
Itundun ikastetxea
Hezkuntza maila
- Haur hezkuntza
- Lehen hezkuntza
- DBH
Hizkuntza eredua
- B eredua