Vitoria / Gasteiz

Calasanz

Eskolapioen itunpeko ikastetxe mistoa

Webgunean sartu

Escolapios ikastetxea Kristau Eskola sarean dagoen ikastetxea da. Hiriko ekialdean kokatzen da, Salburuako auzo ondoan.

50 urteko ibilbide luzea dugu hiri honetan, ospea eta aitortza lortu dugularik.

Hau guztia, ikasleen hezkuntza integrala goiburu, berezko pedagogi zein hezkuntza estiloa ezarriz eta kirol eta aisialdi eskaintza berezia eskainiz lortu da.

Ikastetxeko hezkuntza eskaintza HH-ko lehenengo zikloan hasi (2 urtetatik aurrera) eta DBH-ko 4º mailan amaitzen da. Honetaz gain, ZIG (Zeregin Ikaskuntzarako Gela) eskaintzen da 16 urtetik gorako hezkuntza premia berezia duten ikasleentzat. Goizeko zerbitzua (7:45etatik aurrera) zainketa orduak adinka banaturik duena eta jantokiko zerbitzua eskaintzen da. Gure eskaintza, antolatzen diren eskolaz kanpoko hezkuntza eta kirol (Calasanz Kirol Elkartea) zein Aisialdi Taldeko (Calasanz kideak) ekintza anitzekin osatzen da.

Ikastetxetik konpetentzietan oinarriturik dagoen ikasle profila landu dugu. Honen helburua, pertsona konpetenteak eta beraien ingurunearekin konprometituak lortzea izango da. Horretarako, solidaritatea, justizia, bakea oinarri, besteen sufrimendua aintzat hartuko duen esperientzia esanguratsuen ibilbidea garatu beharko da gizarte eraldaketa lortuko bada.

Eskolapios ikastetxea, 4 hizkuntza ezberdin irakasten duen hezkuntza gune eleanitza da. Derrigorrezko Hezkuntza amaieran ikasleak berezko nahiz atzerriko hizkuntzetan lortu behar duen baliozko maila aintzat hartuz, hizkuntzok indar ezberdinez jorratuko dira.

Irakasgai gehienak euskaraz eskaintzen dira. Plastika LH-n eta Teknologia DBH-n aldiz, ingelesez.

FEDERICO BARAIBAR, 36
01003 Vitoria / Gasteiz
Araba

35Ikasgela

57Hezitzaileak

832Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Goizeko gela

Un colegio familiar y acogedor. Muy renovado pedagógicamente para adaptarse a los nuevos retos que la sociedad plantea

Esther García, Pedagogia zuzendaria

Escolapios, mi segunda casa. Un colegio en donde he encontrado reconocimiento y cariño tanto en el ámbito escolar como en el extra-escolar.

Kepa Arrieta, Irakaslea

Eskolan pertsona, irakasle eta hezitzaile kristau bezala hazteko aukera izan dut urte hauetan. Gure eskolan Ikaslearekin batera pausoak ematen ditugu bere osotasunean hezi eta hazi nahian.

Zuriñe López de Armentia, Irakaslea

Nire eskolan hurbiltasun handia eta harreman ona dago irakasle,ikasle eta kalasanz kideko monitoreen artean. Beti daude gu entzuteko eta laguntzeko prest.

Lierni Landa, Ikaslea

Es una suerte el pertenecer al colegio Calasanz por otorgarme la gran oportunidad de conocer a esas personas que perdurarán por siempre y sobre todo por la opción que me ofrece de aprender todos los conocimientos básicos que nos hacen persona.

Paula Lahidalga, Ikaslea

El colegio Calasanz es para mí más que un lugar donde se enseñan asignaturas, es donde puedes aprender valores y a mejorar como persona.

Sergio Odériz, Ikaslea