Vitoria / Gasteiz

3 urtetik 18 bitarterako ikastetxea

Webgunean sartu
Colegio-San-Viator-Ikastetxea-Kristau-Eskola

San Viator ikastetxea hezkuntza komunitateari harreta zabala eskaintzen dio (07:30tatik 22:00tara), ikasgeletan hezitzen du eta bertatik kanpora heltzen da.

Hezkuntza integral, barneratzaile eta interkulturalaz arduraten dira. Gure ikasleak laguntzen ditugu hezkuntza prozesu guztian zehar harreta pertsonalizatua eskainiz.

“Ikastetxetik auzora” eta “Aprendizaje y servicio solidario” bezalako programekin gizartean modu eraginkor batean konprometitzen gara, pertsona eta bere balioekin zer ikusia duen heziketa bat jarraituz.

Gure hezkuntza lana jarrera ekintzaile batek bultzatzen du: eleaniztasuna, metodologia berriak, digitalizazioa, sormena…

C/ San Viator, 15
01009 Vitoria / Gasteiz
Araba

945220500

52Ikasgela

90Hezitzaileak

1304Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Dibertsifikazio gela
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Goizeko gela

Tanto profesores como alumnos tienen un gran comportamiento. Las actividades del colegio son divertidas y nos aportan muchos conocimientos.

Miriam Alonso, Ikaslea

El colegio me ha ayudado a crecer como persona y a darme cuenta de lo importante que es aprender nuevas cosas y enfrentarme a todo.

Ana Blázquez, Ikaslea

Me he sentido acogida y ayudada desde el primer día y he encontrado mi hueco en esta comunidad educativa.

Naroa Barruso, Ikaslea