Irun

Mariaren Lagundiako ikastetxea

Webgunean sartu
el-pilar-ikastetxea-kristau-eskola

El Pilar Mariaren Lagundiako ikastetxe bat da, gure ingurua, kultura eta gure hizkuntzarekin konprometituak lanean dihardugu orain dela 90 urte baino gehiagotik Iruneko herrian.

Kristau balioetan oinarritzen den heziketa integral batek definitzen gaitu eta familiekin elkarrekin egiten dugun lanak eta harreman pertsonalizatuek desberdintzen gaituzte.

Gure ikasleak etorkizunerako prestatzen ditugu kalitatezko heziketa baten bidez. Horregatik, heziketa berrikuntza gure helburu garrantzitsuena da. Gauzak horrela, programa berritzaileak erabiltzen ditugu: 1×1 proiektu teknologikoa, metodologia laguntzailea, proiektukako lana, eleaniztasuna… Gainera instalazio eta zerbitzu eskaintza erakargarri bat dugu.

Aranzate 1
20304 Irun