Donostia / San Sebastián

Itundun ikastetxe corazonista

Webgunean sartu
sagrado-corazon-mundaiz-kristau-eskola

Mundaiz ikastetxeak kofidantzan oinarritzen den proiektu bat jarraitzen du.

Adimen anitzen teorian oinarritua. Haurraren garapen osoan sakontzen du eta gaitasunak, trebetasunak eta norbanakoaren ezberdintasunak errespetatzen ditu.

Balioetan oinarritutako ikasketa bultzatzen du. Geure eskolak berezkoak dituen balioak sustatzen ditu: konfiantza, errukia, ahalegina, apaltasuna eta espiritualtasuna.

Haur bakoitzaren erritmo ebolutiboa errespetatzen du. Garrantzi berezia eskaintzen dio bakarkako tutoretzari, bai gurasoekin bai ikasleekin, eta aniztasuna zaintzen du.

Irakurketa eta idazketa-ohituren lorpena sustatzen du. Irakurketa eta idazketa lantzeko berezko materialak sortzen ditu, eta baita hezkuntzako etapa guztietarako irakurketa-plangintza ere.

Bereziki hartzen du aintzat psikomotrizitatearen garapena. Heziketa psikomotorra eta kirolaren garrantzia gaurkotzen ditu ikaslearen garapen motorra, afektiboa, espirituala eta giza-garapena bermatzeko.

Calle Mundaiz 30
20012 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

35Ikasgela

60Hezitzaileak

800Ikasle

Hezkuntza maila

• Batxilergoa

Hizkuntza eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Haurtzaindegia

El vídeo que nos ponen por la mañana al llegar a clase para reflexionar me ayuda mucho. También valoro mucho las oportunidades que me ofrecen los/as profesores/as para madurar.

Maialen Vitoria, Ikaslea

En estos 16 años en el colegio, gracias al buen profesorado y al compañerismo en clase, he aprendido valores como el respeto y a empatía, que me han llevado a disfrutar de las clases y aprender cosas nuevas.

Leire Pereda, Ikaslea

Me gustaría transmitir a mis alumnos que se sientan orgullosos de pertenecer a la familia de todos los que formamos Mundaiz.

Aitor Iturralde, Irakaslea