Santurtzi

Colegio Sta. María – Hijas de la Cruz

Itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Santa María Hijas de la Cruz ikastetxean kalitatezko hezkuntza, ikaslegoaren gaitasunak eta garapen osoa kristau ikuspegi batetik bultzatzen dugu.

Balio espiritualak bereziki lantzen ditugu eta baita gure Ikastetxea kokatuta dagoen inguruko ohiturak eta kultura ere.

Ahalegin, lan eta iraunkortasun jarrerak lortzen laguntzen diegu, ikasleen ahalmen eta trebetasunak garatuz eta barneratze eta gogoeta ariketak bultzatuz.

Sabino Arana Nº1
48980 Santurtzi
Bizkaia

30Ikasgela

39Hezitzaileak

405Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua

Zerbitzuak

• Ikasle ohien elkartea
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Goizeko gela

Soy antigua alumna y profesora. Estoy encantada de trabajar aquí. Puedo apreciar una evolución muy positiva en cuanto a aspectos académicos desde que yo era pequeña.

Ainhoa Castañeda, Irakaslea

Soy antigua alumna y trabajo en el Colegio. También han estudiado aquí mi madre, mis tías y mis primas. Recuerdo con mucho cariño las convivencias que hacíamos con otros Colegios de La Cruz.

Janire Medina, Irakaslea

Soy alumna de 4º de ESO y entré al Colegio con 3 años. Me han pasado muchas cosas a lo largo de estos años pero tengo muy buenos recuerdos.

Irene Fernandez, Ikaslea