Hernani

Aratz Ikastetxea – Hernani

Haur hezkuntza, lehen hezkuntza, DBH, Batxilergoa, Lanbide Hezkuntza eta Hezkuntza bereziko ikastetxea

Webgunean sartu

Hezkuntza komunitate kristau eta bizentziarra gara, gogotsua eta dinamikoa. Euskal Kulturan murgildurik eta egungo errealitate soziokulturarera zabalik dagoena.

Gure ezaugarria baloreetan heztea datza: harreman atsegin eta familiarrak izanik, kalitateko irakaskuntza baloratuz, irakasleen etengabeko formakuntza bultzatuz eta banakako ikasle-tratabidea landuz.

Etengabeko berrikuntzari eutsi nahi diogu, gure gizartean gertatzen diren aldaketetara egokituz. Ikaskuntza prozesu honetan, teknologia berriak eta ikasketa kooperatiboa erabiltzen dugu, ulermen proiektuekin partekatuz.

Berrikuntza proiketu batean murgilturik gaude. Horretarako, lateralitateko programa neuromotriz bat martxan jarri dugu arreta goiztiarreko adinetan, beti ere, umeen garapen egokia sustatzeko helburuarekin.

Sandiusterri 4
20120 Hernani