Durango

Nevers Ikastetxea

Teknologia berriak adimen anitzak elikatzeko

Webgunean sartu
nevers-ikastetxea-kristau-eskol

Nevers Ikastetxea gaur egungo zentro bat da, XXI. mendeko gizarte- eta lan-eskaerei egokitua; hori dela eta, proiektuetan oinarritutako metodologien bidez pertsona sortzaileak, kolaboratiboak, kritikoak, teknologikoak, eleaniztunak eta autonomoak hezten ditugu, giro goxo, hurbil eta erosoan.

Haur Hezkuntzan eta Lehen Hezkuntzan matematikak EntusiasMAT(EMAT) izeneko programan oinarritzen dira.

3 eta 12 urte arteko ikasleei zuzendutako proposamen didaktiko-pedagogikoa da, adimen anitzen teorian oinarritzen dena, matematiken ikasketa testuinguruan kokatuta lantzea ahalbidetuz.

Gure ikasleek modu kooperatiboan lan egiten dute, eraginkortasunez, pixkanaka eta zeharka konpetentzia digital guztiak eskura ditzaten ikasgai guztietan IKTak darabiltzaten metodologiak baliatuta. Helburu hau lortzeko Ikasle bakoitzak Chromebook bat dauka baliabide gisa.

Bruno Mauricio Zabala 6
48200 Durango
Bizkaia

28Ikasgela

42Hezitzaileak

515Ikasle

Hezkuntza maila

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Udalekuak
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Somos un centro familiar en el que los alumnos mantienen su identidad. Trabajamos por proyectos de manera interdisciplinar, siendo el alumnado el protagonista.

Rubén Gamiz, Irakaslea

Un centro donde nos enseñan mediante proyectos y nuevas tecnologías (chromebook), los profesores son cercanos y nos cuidan como si fuéramos sus hijos.

Anne Milikua, Ikaslea